Lättroad så här på kvällen!

Kom hem för ungefär en timme sen efter att ha vart ute och gått med Julia och sen vart hemma hos henne en liten stund. Blev hämtad av min snälla pappis också :)

Nu där emot så har jag käkat massa vindruvor och fick en sån bra idé att ta fina kort på mig själv med käften fullproppad av vindruvor.. hahaha. Lite pinsamt kanske att jag tycker att jag själv är så jävla rolig och sitter och skrattar? 

Det började ju rätt lugnt, men sen.. haha

 





hahahahaha, asså jag är fan inte frisk någonstans! Men fan vad roligt det är att bjuda på sig själv! :D


Kommentarer
Postat av: Julia

hahahhaa, den sista bilden, det ser ut som du har två tänder XD :D

2011-09-08 @ 09:47:22
URL: http://juliasusanna.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Haha, du är knäpp! Coola bilder blev det ändå. ;D



Skolstarten gick väl helt okej, jag är glad att det är helg snart, hehe.. Har en del läxor efter mig, men de flesta lärare är så förstående. Jag känner mig rätt stressad med allt skolarbete! Tänker spara det till den dag då jag verkligen måste göra det. Sämsta taktiken, men jag orkar verkligen inte.



Jag hoppas att din vecka varit bra än så länge, trots vädret. Eller ni har haft bra väder? Här i Skåne börjar det blåsa en del, det liknar snart ett riktigt höstväder. Så tråkigt!



Kram!

/Beccy

2011-09-08 @ 21:35:38
URL: http://beccys.blogg.se/
Postat av: Ragnar

Hahahaha! du ser tandlös ut! :D

2011-09-08 @ 21:43:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0