Målat naglarna

Har nyss målat klart mina naglar. Eller nyss och nyss, var en liten stund sen, haha. Gjorde vita tippar, blev väl inte skitbra kanske. Men sjukt svårt att göra vita tippar, speciellt när jag skulle måla med vänsterhanden. Är ju högerhändt så det blir alltid lite problematiskt ;)

Så här blev det i alla fall :)

Så här ser det ut på vänster handen



Så här ser det ut på höger handen. Tummen kom inte med så det ser ut som jag har fyra fingrar, haha!



Jag använde de här nagellacken. Köpt i Ullared för något år sedan :)


Kollade precis slutet av Idol.
Tycker att Amanda Persson och Frida skulle gått vidare, dom är ju klart bäst!
Men icke..


Natti på er ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0