Man blir ju inte så glad direkt..

Idag åkte jag och mamma iväg till Ikea för att lämna tillbaka en hylla som jag inte skulle ha. Vi gick upp till min bil, jag övningskörde till Ikea. I alla fall, när jag låste upp bilen så tyckte jag att låset såg lite konstigt ut men jag tänkte ju inte mer på det liksom. Vi hoppade in i bilen och körde iväg och sen när jag skulle låsa bilen vid Ikea så såg jag att låset var helt fucked up och bad mamma kolla. Så det är alltså någon idiotjävel som försökt att bryta sig in i min bil. Känns ju jättekul. Blir så jävla arg och ledsen, att man inte ens kan få ha sina egna saker ifred utan att någon jävel ska komma och förstöra..
Nu har vi satt på två låskryckot och fixat en grej i motorn så det inte går att starta. Så det blir ju snopet för kukhuvuderna om dom nu skulle försöka ge sig på min bil igen!

Något roligare är bland annat att vi satte upp min spegel och mina hyllor idag :) Här är bilder på det! Tapeterna ska vi ändra på så småningom ;)





Så ser det ut :) Nu ska jag spela Sims på Facebook. Haha, rätt enformigt och inte alls lika kul som riktiga sims. Men eftersom jag inte har ett skivuttag på min minidator så går det ju inte + att jag har blivit helt desperat efter att spela Sims. Tycker att det är så himla roligt, haha! Någon gång ska jag köpa en större bärbar datorn och Sims 3, sen ska jag nörda det dag in och dag ut! ;)  

Kramar ♥


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Svar: Haha, jag märkte det i fredags! Jag fattade verkligen ingenting av företagsekonomin först, och var livrädd att jag skulle få en fråga av läraren.. Jag vet inte riktigt hur många lektioner mina klasskompisar haft utan mig, det kan inte ha varit många, men det kändes som om de kunde allting och jag ingenting! ;)



Det värsta är att jag aldrig frågar om jag inte förstår heller.. Jag har nästan aldrig gjort det, jag är väl för blyg antar jag, även om jag snackar som fan alltid annars!



Vad fint ditt rum blev, förresten! Jag gillar faktiskt dina tapeter, den blåa färgen är så fräsch på något sätt. Kul att du spelar Sims på Facebook också, jag började nörda det för någon dag sen, och nu är jag fast! ;)



Kram!

/Beccy



2011-09-11 @ 22:27:34
URL: http://beccys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0