Mysigt i höstmörket!



Kände för att tända lite ljus när jag kom hem förut. Är så grått, regnigt och blåsigt ute så det känns extra mysigt att tända lite ljus och kolla på tv :)
Dock så tände jag alla mina vaniljdoftljus i rummet (har 4 st) vilket blev lite väl mycket, haha. Blev typ groggy? Näe inte riktigt, men i fortsättningen ska jag tända två doftljus i taget. Får lite ont i näsan och huvudet av alll stark doft som kommer ut :)

Annars idag så hade jag min första dag på praktiken. Är på ICA-maxi, väldigt roligt faktiskt! Mycket att göra, men det är bra. Jag gillar att ha saker att göra så att man inte bara driver omkring hela dagarna :)
Kommer vara där hela veckan nu och sen så blir det bara torsdag och fredag varje vecka i hela trean tror jag :)


Ska ner och ta mig en skål yoghurt nu sen ska jag fortsätta kolla på CSI NY. Sen blir det en dusch och sist men inte minst, läggdags! Kommer somna så gött idag :)

Natti ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0