Tjugoförsta September 2011

Hejsan!

Vad har ni för er? Själv så ska jag alldeles strax göra mig i ordning och sen lägga mig, är riktigt trött nu känner jag! Har suttit och arbetat med uppgifter i Handel och Arbetsmiljö och säkerhet så nu är jag klar, skööönt! Gjorde klart allt i Handel så att jag bara behöver läsa igenom och repetera resten av dagarna fram till tisdag nästa vecka då vi har prov. Gav mig fan på det för annars så sitter jag två dagar innan provet och råpluggar och då brukar det gå åt helvete.. Nu i trean ska jag se till att göra saker och ting direkt när jag får uppgiften så att jag inte kommer efter med saker och ting, sånt är så himla jobbigt och nu i trean kommer det gå så sjukt jälva fort så jag kommer inte ha råd att komma efter med något, vägrar att ha massa efter mig till våren. Då ska jag fokusera på det som gäller då
 (förberedelser inför studenten vill säga ;) Wiiie! )

Imorgon är det dags för praktik igen! Ska bli så skönt att slippa vara i skolan på torsdagar och fredagar :)
 
Nu ska jag göra mig i ordning och sen krypa ner i min säng som är olagligt underbart gosig, haha. Kommer ju fan inte upp på morgonen!



Har alltid tyckt att det skulle vart sjukt ballt med en rund säng, och det tycker jag fortfarande! Kommer nog dock aldrig att köpa en rund säng, men vem vet ;)  haha.

Näe nu ska jag sova, Godnatt på er ♥


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Svar: Det gjorde jag! Gud, jag grät så jag trodde jag skulle dö.. Men den var verkligen jättebra! När vi kom ut från biosalongen fick jag stanna utanför och gråta en liten stund, jag bara tänkte på hur hemskt det egentligen hade varit att förlora sin tvilling (eller någon annan i sin närhet!).. Usch, jag har blivit så blödig på sista tiden! Helt gråtfärdig bara jag tänker på sånt.



Ledsen att jag varit så seg på att svara på din kommentar, förresten! Tycker att det börjar bli ombytta roller med att säga det nu. :) Jag har inte haft tillgång till dator, eller mått något vidare den senaste veckan. Jag är inlagd i Lund igen, det är min shunt som spökar igen.



Dagen och veckan innan jag såg bio hade jag haft en stooor och svullen mage, hade nästan gått upp fyra kilo. Det visade sig att det var vätska från huvudet som shunten inte kunde ta hand om, så den fylldes på som en cysta i magen istället, vilket innebär infektion i shuntslangen, och det är inte direkt bra. Jag blev opererad natten till söndag och nu har jag en slang som går ifrån huvudet till en droppställning som dränerar ut hjärnvätska. Låter inte så fräscht, men jag får lära mig att det inte är så snuskigt som det låter. Jag mår i alla fall riktigt bra! I veckan som kommer blir det nog operation igen, då de ska sätta tillbaka slangen. Så länge går jag på antibiotika och har gjort det i en vecka nu, så jag hoppas att det hjälper mot bakterien.



Usch, nu skrev jag nästan en hel roman här, men jag har så mycket att skriva och alla ord bara kommer! :) Hoppas att allting är riktigt bra med dig!



Kram!

/Beccy

2011-09-25 @ 19:52:18
URL: http://beccys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0