17:onde September

Filmen Jag Saknar Dig som jag och Sanna såg igår var jättebra, men så jävla sorglig! Herregud vad jag grät :(
Sjukt gripande och man kände verkligen sorgen i hjärtat!


Annars idag så har jag inte gjort så mycket. Vaknade 13:00 idag. Vanligtvis så blir jag sur när jag sover så länge, tycker att jag har sovit bort hela dagen liksom. Men idag så var det så jävla välbehövt och underbart att få sova så länge!
Käkade frukost och segade vid Tv:n med mamma och pappa sen åkte jag och mamma en sväng och övningskörde. Skiiitkul, vill ha mitt körkort NuNuNu!! Sen framåt kvällen så åkte vi och köpte pizza, så jävla gott! En fet calzone som gjorde magen fetare, haha!

Nu har jag nyss dragit bort en ansiktsmask från ansiktet, det var en peel-of-mask. Haha pappa såg när jag drog bort den och så sa han "Nä, fyfan vad äckligt. Usch" och så ryste han till, haha söt!
Var dock kanske inte den bästa ansiktsmaksen, har känt mig fräschare i ansiktet efter andra. Men huden blev nog rätt ren ändå :)
Ska alldeles strax måla naglarna, skiter om det snart är mitt i natten. Blir beiget den här gången. Det är så neutralt och snyggt :)



Bild lånad från google


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0